goddag träningsverk!

godagens!

känns på ett sätt ganska skönt att vardagen är tillbaka.
vi fick reda på resultaten på matteprovet och jag va nästbäst i klassen.
och för er som inte vet det så går jag i extramatte klass,alltså sånna som är lite sämre i matte kan man väl säga eller?
iallafall jag hade 4 poäng från vg ,alltså 1,5 uppgift ifrån typ...
lite besviken måste jag ändå säga men ändå nöjd.
och på idrotten fick jag också reda på att jag behöver öva på att simma...det sa min idrottlärare när vi hade matris-samtal..
så jag liksom vet hur jag ska göra om jag skulle ramla ut ur en båt eller så.
haha det är ju nästan så man skrattar , men det va för min egna säkerhet..
haha anyway, mathilda och emilia fyller år idag. skönt för dom att få sluta kl 1 på sin födelsedag.
dom skulle tydligen gå och köpa saft och ha saftkalas och planera lite inför tjejfesten på fredag, vilket jag gillar skarpt!
om dom fick slut på idér skulle de höra av sig till mig ;)
nu är det chilla som gäller!
sen träning!
pusss <3


Kommentarer
Postat av: <3

haha gumman du kan visst simma!

finaste simningen när du får panik och plaskar med armarna ute på mitt land. yeah me like!

älskar dig bästa!

2010-03-02 @ 15:59:11
Postat av: ida

hahah det glömmer jag aldrig!

eller när vi badade näck och det kom en familj och du simmar runt i vassen och jag ställer mig vid bryggan och ber om handduken hahaha!

älskar dig allrabästa! <3

2010-03-02 @ 18:21:36
URL: http://iidasander.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Känner mig väl lite tvungen att kommentera något men dess värre vet jag inte riktigt vad.

Saftkalaset hos Emilia var kul och festplanerna ser bra ut, hoppas bara lokalen är ledig! Hör av mig sen:)

2010-03-03 @ 17:04:30
URL: http://mathildafredriksson.blogg.se/
Postat av: ida

lokalen va ledig :D

2010-03-03 @ 20:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0