söndag

söndag 10/1-10

gick upp runt kvart över 9.
åkte till station vid 10,träffade martin där och höll honom sällskap till hans tåg gick! :)
alltid lika trevligt att träffa honom!

tog sen bussen till lidl där linda hämtade upp mig så drog vi till elin där våran fotodag väntade!
kom dit, snackade och så och sen sminkade linda mig och sen vare bara att klä på sig klännning och gå ut och ställa sig och posa i snön!
bilder kommmer så fort elin skickat dom!

mamma kom och hämtade mig och linda vid 3 så skjutsade vi hem henne och sen åkte mamma och jag hem!
nu sitter jag här och gör inte alls mycket faktiskt!
tackar elin och linda för en rolig dag :) <3
looove you!

pusss <3

( hittade lite bilder på lindas facebook, otroligt gammla!)


( tjejerna i klassen typ förra året eller nåt när vi åkte skridskor!
jag tycker jag sticker ut huvuder lite snyggt där med min silvriga hjälm!)


jag är otrolig snygg som bart simpsson!
och håret tog inte alls tid att göra och sedan få ut ;)

gammal bild på elin,linda och mig på hemkunskapen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0