skolångest..

6/1-10

jag börjar få skolångest!
skolan börjar imorgon och jag vill inte!
massa andra börjar på måndag, det kunde  vi väl också fått?
nu snackar jag med tim,karin,simon och andreas på skype!
imorgon börjar jag halv 9!
snart ska jag gå och lägga mig och läsa pippilångstump på engelska!
nu kanske ni tänker - vad är det här för människa, hur omogen är hon:S
men det är faktiskt så här att vi måste läsa en engelsk bok och först valde jag systrar i jeans men den var för svår så min engelska lärare rekomenderade att jag skulle läsa den eftersom jag vet vad den handlar om och så, men sanningen är att jag tkr den är ganska svårläst... svåra ord och så ....
men det är bara att läsa på så den tar slut nån gång!
godnatt och tack för mig!
puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0