martin och emil ♥


en underbar låt, ni som vill kan sätta  låten när ni läser inlägget, skulle nog bli ganska fint :)
inlägget är tillägnad åt mina 2 allrabästa killvänner martin och emil






jag vill bara ge dessa pojkar ett STORT tack för allt stöd jag har fått!
tack för att ni finns!  även om det låter osannoligt så så gör ni mitt liv så mkt bättre!♥

Martin:
jag har känt dig i 1 år och 3 dagar exakt tror jag.
jag ringer alltid dig när nåt stort har hänt och jag är ledsen.
och då har du allid funnits och pratat och stöttat och hjälpt.
jag vet inte vad jag skulle göra utan en vän som dig!
du är en jag aldrig kommer släppa taget om!
och då menar jag verkligen ALDRIG!
med många andra killkompisar har det funkat i nån månad, sen är det nåt som händer,
man slutar snacka och massa skit, men du har följt med mig på hela resen i detta år, och det
är jag så otroligt tacksam över!
efter 1 år , kan jag nu säga med stolthet och ärlighet att jag älskar dig martin janzén,
du är den bästa killkompis jag någonsin träffat!
du är för bra för att vara sann vännen, du har ett hjärta av guld!
ikväll när jag mådde piss, då fanns du där som en äkta vän gör!

Emil:♥
du är vän med Martin, och redan från första början som jag snackade med dig så fanns du där och stöttade.
vi har inte snackat alls länge, men jag är så glad att jag också har dig som vän!
tack för att du också finns och stöttar och hjälper i alla lägen!
idag mådde jag piss, men du fanns också där , som martin , fast jag snackade med martin i telefon och dig på msn och skype.
tack för att ni finns killar
!
<3
( brunetten-emil, blondinen-martin ♥)





Kommentarer
Postat av: EmkaN

Åh, så go du äe :) du är underbar !

2010-01-03 @ 14:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0