lördag

lördag 30/1-10

det är inte klokt vad fort tiden går!
det är redan februari snart!

iallafall!
igår efter skolan drog jag hem, städa och lite och sedan tog jag bussen till lisa!
vid 10 i 8 åkte jag,lisa och anna till linghem där vi träffade victor,david,adrian,theo, ludvig,jesper, jonas, nathalie!
vi till pizzerian och sedan till lukas där vi va tills vi skulle dra till station!
vi skulle tagit 20 över 11 tåget hem men tåget va försenat 45 minuter så vi fick stå ute och frysa i -22 grader i över en timme eftersom vi inte skulle hunnit gå hem till någon!
och jag va extra kall eftersom att några av killarna puttade ner mig i snön 3 ggr så mina vantar och fickor va fulla av snö!!!!!
jag fick iallafall låna annas vantar så jag gick och satte mig och satte på vantarna på fötterna, tack anna!
och ett stort tack till theo som även tog av sig sin halsduk och virade runt mina fötter!
kvällen va bra förutom sista timmen, den va förjävlig med andra ord!
när äntligen va hemma så kunde man slappna av igen!

nu är jag iallfall hemma och idag ska jag nog bara slappa och ta det lugnt eftersom jag ska tävla imorgon i enköping!

btw: andy är best!!!( enligt han själv ;))


jättegammal bild på mig och mormor och morfars vovve ossie :)
förresten så saknar jag sommaren!!!!!

Kommentarer
Postat av: andyyy

BRAA!!!

2010-01-30 @ 14:24:46
Postat av: annnyyyy

asså du är för charmig, du kan aldrig ana hur göll du va som baaaarn! och gissa vem som älskar din blogg? :D<33

GODISTAJM SEN BABY, YEAHMAN!

2010-01-30 @ 15:07:22
Postat av: Anonym

taack :)

2010-01-30 @ 19:45:31
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: HANNA

du kan va söt ida! :)

2010-01-31 @ 19:29:45
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0