flumm dag!

fredag 22/1-10

otroligt skönt med studiedag idag!
jag och lisa sov till typ halv 11. sen vid 2 skjutsa mamma och jag hem henne sen skjutsade hon mig till träningen.
efterdet kom pappa och hämtade mig så åkte vi hem.
senare kom julia och sedan kom tim och simon!
jag och julia flummade sönder och vi hade allmänt trevligt!
för ett tag sen följde vi dom till bussen och jag lyckades halka både påvägen till bussen och påvägen hem!
LYCKAT IDA!

nu sitter jag och julia här i mitt rum mätta och belåtna!
tack för en riktigt rolig kväll! :)
imorgon blir det träning halv 10 och sedan skulle jag va tränare tror jag.
sen blire stan med pullan :)
pussssss på att jag har varit så glad idag! ♥
nu kommer ite bilder från dagen :) <3

me


lisa and me :)


jullan and me!:)


me again!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0