wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie

torsdag 4/2-10

idag har jag äntligen varit på gott humör!
den mesta delen av dagen iallafall!
fick mig ett redigt skratt på lunchen då jag fick höra att Fatins katt heter Sören!
och förövrig försökte emilia tigga mat vid matbordet!hahaahah....
sen hem och skippade träningen idag igen för att plugga!
pluggpluggplugg! när ni ändå är i farten kan ni väl lika gärna ge oss lite mer eller är det nog nu kanske ?

det närmar sig imorgon och jag blir allt mer och mer nervös eftersom jag inte riktigt är 100% säker på vad jag ska göra med fotbollsklasserna!
imorgon är teknikprovet!YEEES LIKSOM!

tack för mig.
puss och godnatt! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack idaa :)

2010-02-04 @ 21:55:13
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: palle;)

söt:D

2010-02-06 @ 13:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0