tisdag

sitter och mumsar på min semla just nu.
jag har en paus från mitt pluggande!
plugg,plugg,plugg, vilket liv va!?
ingen träning varken igår eller idag pga att jag måste plugga...
i skolan fick vi iallafall tillbaka våra teknikprov och för alla som inte vet det så har jag inget korttidsminne och ingen läsförståelse så jag har det lite kämpigt i skolan och behöver därför mycket stöd och det kan jag säga att mina föräldrar verkligen ger så jag ger ett stort tack till dom. utan er skulle jag nog inte klara av det här!
iallafall jag som har kämpat såå lyckades få G+/VG- så jag är verkligen suuuuuuuuper nöjd!!! :D
imorgon är det ekonomi prov... vi får se hur det går...sen på fredag matteprov, kuuul!
sorry för att jag är såå dålig på att uppdatera men men....
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0