jag har världens bästa vänner!

gick upp runt kvart över 9 idag och va tränare vid 5 i 10 till kvart i 11.
sen hem och slappa. har sovit en stund idag också.

måste bara säga att jag har världens bästa vänner!
jag vill först och främst tacka anna nordén björkquist och viktor drufva för att dom alltid ställer upp och finns för mig! ni betyder så himla mycket för mig ska ni veta!
att veta att ni finns vid min sida hela tiden får mig att må så bra.
ni får mig att orka stå och orka vara stark!
ni är så underbara mina fina vänner!
jag kommer alltid att finnas för er lika mycket som ni finns för mig.
jag älskar er!
anna som syster och drufva som en bror!
ni är bäst!
bara så ni vet!



imorgon är det skola och det suger!
börjar skolan med att sjunga med amanda och torbjörn,sen hemkunskapsprov....
den tackar man för,att man har prov första dagen efter lovet!
sen efter skolan blir det träning.

jag också rensat min garderob med mamma och nu står det 5 påsar med andras kläder i!
kul att man vill ha sina egna kläder;)
men dom ska tillbaka till ägarna nu!
jag får tacka för lånet alla , haha.
nu ska jag snart plugga lite mer hemkunskap sen inte göra så mkt.
pusss <3



jag vill vara samma tjej som jag va här, så fantastisk lycklig
och nöjd med allt. ta mig tillbaka till sommaren tack!

Kommentarer
Postat av: drufva

alltid siss <3 love jah bless

2010-02-28 @ 21:34:24
Postat av: ida

me love you brother from another mother <3

2010-02-28 @ 21:48:40
URL: http://iidasander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0