14.34

tisdag 2/2-10

här sitter nu en galen tjej som är galet trött efter skolan!

biologiprov idag!
hoppas det gick bra! känns inte fyskam iallafall så det är ju bra :)

slutade 1 idag och det var väl tur det annars vet jag inte hur jag skulle överleva dagen!
om en timme kommer lydia och hämtar mig och så blire träning och sen är det bara börja plugga teknik då!
SKOLAN KAN GÅ OCH TA SIG NU TYCKER JAG!
det räcker med prov och läxor nu, det är för mycket!
jaja...
nu är det iallafall bestämmt jag fick ledigt på fredag eftermiddag så kvart i 1 på fredag ska jag vara på bandyplan med skridor på och köra skridskor med fotbollsspelarna på jb!
vi får väl hoppas att det går bra men det ska det nog göra!
har också beställt klipp och slingninstid hos frissan!
jag ska bara klippa topparna och slinga röda slingor!

jag har tillochmed orkat plocka undan lite på mitt rum, bra ida!

nu ska jag nog dra upp och kanske hitta nåt att äta..?

förresten så måste jag bara säga att jag älskar hannas blogg!
en otroligt söt tjej som skriver bra inlägg så man vill lära mer och mer!
ta en titt tkr jag!

www.honhannah.blogg.se

puss<3



Kommentarer
Postat av: HANNA

men taack snygging! :D

2010-02-02 @ 16:27:48
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0