yeees!

mindre panik nu! :D
en skiva här hemma funkade! hoppas den funkar lika bra i morgon.
okey, snacka om att jag inte har haft nåt spec att göra idag. det här är mitt sjunde inlägg sen i morse!
på en dag, 7 inlägg!
martin ringde för en stund igen!
fasen vilken trevligt kväll jag har då.. inget att göra,,, okej jag kanske inte borde göra så mkt mer än att vila egentligen.... så jag sysselsätter mig med att skriva här.
och jag ber om ursäkt för att jag skriver samma grejer typ hela tiden och att inläggen inte är så roliga.
inte en enda rolig inne på msn heller. och mina fiskar är inte heller speciellt roliga!
jag kanske borde sätta mig ner och bestämma namn på dom, så har jag ju nått att göra iaf!
haha nejfyfan! har desutom lyssnat sönder typ alla låtar också..
packat har jag också hunnit göra föresten!
och i morgon kl 7 sitter jag i bilen påväg till kalmar.
hoppas martin ringer igen snart för såhär tråkigt går jag inte med på att ha!
hoppas ni har en roligare kväll iaf!

och igen då, ursäkta det tråkiga inlägget!

pussss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0