tävling

lördag 21/11-09

kl 7 satt man i bilen påväg till kalmar.
va framme runt 10.
vid fem över halv 2 började min klass. åket gick väl sådär.. kunde gått  bättre.
runt halv 7 tiden skulle jag tro så va det prisutdelning.
kom tvåa så pallplats för mig igen. fast det va iof bara 5 åkare i min klass men men :)

kom hem runt halv 11. och nu ligger jag i sängen och väntar på att martin ska logga in på msn :)
tror att bilder kommer upp från tävlingen när jag fått dom.

imorgon åker jag kl halv 10 till ishallen för att vara tränare på skridskoskollan..
ska också plugga och ut och äta med familjen,farmor och farfar och kusinerna! det blir trevligt eftersom jag saknar dom! <3

pusssss


Kommentarer
Postat av: Robin

Fan va snygg blogg du har, undra vem som har gjort den ;)

2009-11-22 @ 02:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0