söndag

söndag 29/11-09

igår gick jag då på stan med julia, köpte julklapp till anna :)
sen drog vi hem till mig, sen åt vi och så och tog halv 8 tåget till tim i linghem.
va där ett tag. sen drog vi hem med 20 över 10 tåget. sen tog vi bussen till ekhlm och jag hämtade min cykel och väska hos lisa vid 11. julia drog hem till sig och jag tog cykeln till mig. självklart halkar man och ramlar i en backe i mitt område! duktigt! sen fixade jag lite och va inne på datorn. råkade  kanske somna vid kvart över 1 mitt i chattandet och vaknade halv 5, + att jag hade camen på med robin och carro så dom fick se mig sova!hhahaha!
stängde av datorn när jag hade vaknat och somnade om.

gick upp kl kanske kvart över 9 imorse och hämtade lydia vid halv 10 och så va vi tränare på skridskoskolan.
sen åkte vi hem och jag har städat rummet, både typ dammat och damsugit! sen duschade jag och sen satte mig och plugga religion och lyssnade på per gessle (a) 
och nu sitter jag här och lyssnar på absolute love! :)
sååå mysigt måste jag säga! :)
idag blir det nog bara en slapp dag tror jag! :)

pusss på det! :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0