lördag

lördag 28/11-09

igår åktejag och lisa in till stan efter skolan. vi fikade och sen drog vi till stadium och hälsa på alex.
sen drog vi till ikano. köpte julklappar till farmor,mormor och mamma, så jag är snart klar :)
vid 8 va vi i stan igen och sen åkte vi hem vid halv 9. jag åkte hem till mig och lisa till sig och så packade jag eftersom att jag sov hos henne. vi kollade på film och så, och sen vid 9 vaknade jag och hade försovit mig. träningen började halv 10 så mamma fick skjutsa mig till ishallen. och självklart gik brandlarmet i ishallen när vi tränade. så fick gå ut. så kom brandmännen och fixade det. haha som tur va brann det inte ;) sen tränade vi igen och sen åkte jag va jag hemma hos lisa igen vid 20 över 11. och nu sitter vi här.och sen kanske jag ska till stan med julia, det får vi se.

pussssss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0