kusinvitamin

söndag 22/11-09

haha ja, idag har jag som sagt varit på hamlet och ätit med min familj,farfar och farfar, min farbror och mina kusiner josefin och viktor.
jossan och jag hade lite små kul åt typ allt;)
+ att hon är rätt blond. sorry jossan! ;)

några händelser som vi bla tycke va vädigt roliga:

jag tar upp en lapp med nr 96 på, håller den på jossans panna och skriker:
JOSSAN TILL SALU FÖR 96 KR!
 
Farmor: nej 96 öre

jag: nej tyvärr jag har inte råd. jag har bara 50 öre...jag måste pruta lite först...

Jossan: Vem är det som säljer mig ?

jag: du säljer dig själv!

(jossan tänker)
sedan säger hon: Jaha (I) jag va bara tvungen att tänka lite först!

HAHAHAHA


jag vrider på jossans huvud.

Jossan: du vred mitt huve nästan 2 varv.

jag: vad vig du är i huvet;)

Jossan: Antingen tolkar jag det som att jag är blek eller blond.

jag: va?

jossan: du sa ju vad vit du är i ansiktet!

jag: nej jag sa vig

jossan: jaha...

 


jag älskar dig josefin sander!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0