hemma idag!

fredag 20/11-09

vaknade vid kvart över 6 eller nåt. skulle egentligen tränat vid 7 men så har man blivit sjuk av vaccinet så det blev att vara hemma idag. Hoppas dock att  vi köper mina fiskar som vi skulle köpt för nästan en vecka sen, haha! tror att anna skulle komma förbi sen och hälsa på också. sen måste jag väl ner till ishallen och hämta mina grejer eftersom jag ska till kalmar och tävla imorgon. hopppas man inte är lika seg som då nu.. får väl göra mitt bästa iaf:) febern har iaf gått ner nu så hoppas det inte blir värre sen.

har egentligen massa grejer jag borde göra som typ..

• städa mitt rum
• plugga tyska
• plugga motorns delar
• packa tills imorgon
• äta

men dom sakerna får jag göra senare för det orkar jag inte nu.


jag och världens bästa vän! jag älskar dig anna!

gammal vänskap rostar aldrig!
14 underbar år med världens bästa vän och fler år blir det!♥


Kommentarer
Postat av: <3

ÄLSKLING JAG ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET MER!

för mig är du den bästa, kommer alltid att vara! <333

2009-11-21 @ 21:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0