första inlägget!

onsdag 18/11-09


sovmorgon idag!
julia kom och vi åt fruktsallad till frukost. sen drog vi till skolan.
efterskolan tog jag och Lisa bussen direkt till tornby där hon köpte skor och vi hade allmänt kul.
längesen vi hade så kul tsm gumman. sen tog vi bussen tillbaka till stan och hon åkte hem medans jag gick till stadium och mötte Alex, vi drog till sjukhuset och hälsade på hans farfar med hans mamma , farmor och syster. Sen skjutsade dom hem mig vid kvart i sju typ. och nu har jag precis sett på greys anatomy!

pusss!

fick bli en bild på mig och min underbar lisa!


Kommentarer
Postat av: Lisa

superkul gumman!

tack för ditt sällskap idag, tur var väl det annars hade jag aldrig bestmt mig provdockan ;) <333

2009-11-18 @ 22:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0