volleyboll

torsdag 17/12-09

volleyboll turnering idag i skolan.
förlora första,
förlora andra,
förlora tredje,

i andra matchen lacka jag sönder på domaren!
hahah fråga dom andra hur mkt jag skrek på varenda match!;)
sorry(a)

aja vid 2 kom mamma och hämtade mig vid skolan.
Vi åkte direkt till ishallen.
va där till typ 20 över 8, eller halv 9 eller nåt tror jag.
imorgon missar jag matten eftersom jag ska till ishallen.
hade egentligen fått ledigt onsdag,torsdag,fredag men jag gick ändå eftersom jag inte jobbade på sm just då, och kände att jag inte ville missa om det var nåt viktigt.
amanda har åkt till spanien nu<3

kommer bilder från volleybollen idag.
om ni undrar så va vi bönder, men linda var våran gris!
hihi :)

elin och jag som bönder ;)

bönderna och den rosa grisen.
( inez tar kortet )

lisa och jul-skinkan ;)


jag som bonde.
(bilden är dock tagen igår när jag
provade kläderna)

jaja snart jag förhoppningsvis sova tror jag.
ny dag imorgon.
puss och godnatt :) <3


Kommentarer
Postat av: Knorre<3

Hahahaha fan va roligt vi hade! älskar er<333

2009-12-18 @ 23:12:40
URL: http://lindulfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0