tisdag

tisdag 1/12-09

hur känndes det tror ni? att jag vaknade , kollade på klockan, och jag insåg att jag precis hade missat julkalendern!

jag hade fan sett fram emot den.

och hur tror ni det kändes att får göra om 2 grejer på mitt tyskaprov.

och hur tror ni det känns att ha pluggat klart för idag?
jo det känns jävligt bra :D

har både gått igenom religionen och lite av kemin!(y)
och nu är jag inte på så bra humör. jag är så besviken på en grej.
bara så ni vet.

imorgon har jag sovmorgon till 5 över 10.  känns ju ganska bra om jag får säga det.
julia kommer imorgon bitti och äter frukost som hon nu gjort nästan varje tisdag i typ 4 veckor tror jag :)
det är mysigt!

men nu fryser jag lite om fötterna så jag ska sätta på mig ett par strumpor tror jag:)

godnatt för er som ska sova!

pussssssss:*


förresten så hälsade jag på carro idag efter skolan.
det va mysigt! jag älskar dig gummman!
en äkta vän!
btw ignonera att hon heter emma på bilden för det
gör hon inte i verkligheten ;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0