someone´s watching over me

(rubriken har inget med inlägget att göra)

liksom det är bara typ 1 och en halv dag kvar till julafton.
shiit vad tiden går fort :)
jag har slagit in några julklappar men har fortfarande några kvar att slå in.
träning imorgon kl halv 10. sen tror jag att jag ska va med drufva och slicket?
men det får vi se hur det blir med den saken.
jag är klart med alla julklappar iaf, det är ju bra!
förövrig har jag en stor låda med skumtomtar som är mina!

la upp en låt som jag då tycker är bra...
nu kanske en del tänker åh nej! inte sofijah!
men hallå, tänk att alla får tycka vad dom vill.
gilla det eller inte,jag tkr iallafall att den är bra!

har också hunnit med att byta julklappar med anna:))
mysig stund med mkt skratt!
jag älskar diiiiiiiiiiiig!!!!<3


puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0