julafton

24/12-09

JULAFTON!
SÅ GOD JUL GOTT FOLK!

idag var vi hos mormor och firade jul.
jag fick bla

* digital fotoram
* trosor
* bh
* arm klocka
* vägg klocka
* bok
* pengar
* ett set med typ nagel grejer och sminkgrejer
* ett set med smink och så typ
* örhängen som jag då fick i morse
* en paljett kljol som jag också fick i morse
* typ pannband eller nåt? vet inte riktigt vad det heter ( på en av bilderna )
* vantar

aa sen vet jag inte riktigt om jag fick nåt mer.
men imorgon ska vi till åtvid och fira med kusinerna,farbror,farmor och farfar :)
tack för en bra julafton!
pussss <3




Kommentarer
Postat av: balleN

fint naglack babygirl!

ohdamn va söt du e älskling :)

god jul love u mest <3

2009-12-26 @ 13:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0