fail!

måndag 14/12-09

hej!


började kl 8 med slöjd.
lisa somnade! haha ojojoj vad vi skrattade åt henne!
skola va okej men trööööött!
efter skolan gick jag hem, pluggade lite, åkte till ishallen för jag trodde träningen började halv 6 som typ alltid.
kommer in i omklädningsrummet 20 över 5 och får höra:
" vad gör du här? träningen har redan varit"
DÅ HADE TRÄNINGEN VARIT 4!
tänkte åka hem men ingen kunde hämta mig, jag kunde inte kommma in i huset för jag hade inga nycklar...
så jag gick från ishallen till mormor i tannefors.
hittade lite kläder som jag nog kan ha på volleybollen på tordag.
BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNDER! HHAAHAHAH ;)

iaf, sen kom mammma och hämtade mig. har nyss ätit och nu sitter jag här..
tror jag ska träffa carro sen.
pusss! <3

btw idag fyller jag 15 år och 3 månader!
ett stort grattis till mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0