en vän jag aldrig kommmer förlora

anna nordén björkquist

så många minnen, så många skrattt, så många gråt.
vi har känt varandra sen vi va 2.
vi växte upp med varandra och har varit lika tajta alla åren.
vi håller ihop!
vi är som systrar för varandra,
och dina föräldrar är som extra föräldrar för mig.
har alltid stöttat mig genom allting.
du är ingen vän som bara kommer och går,
utan du kom, och nu har du stannat,
du är en otroligt fin person på både insidan och utsidan.
du tänker på allt och alla och vill alla väl.
jag skulle inte klara mig utan en vän som du,
och jag är glad över att ha en sån fin vän som du anna.
vi har sagt från dagis till graven,
och så kommer det att vara.
hand i hand livet ut!
jag kommer ihåg den dagen vi va ute och tjöt som små barn,
det var inte så längesen.
men det känns så skönt att vi kan ha sånna stunder och bara prata om allt och få gråta ut,
anna behöver en axel att gråta emot, och vi har varandras.
alla minnen med dig sitter långt inne i hjärtat och där kommer de att få stanna, utan tvekan!!
liseberg med dig, hahahah! ojoj! GALET ROLIGT!
va stolt  för den du är!
för jag är otroligt stolt över dig att du är den du är!
och jag är säker på att det inte bara är jag som är stolt över dig.
våran familj kommer alltid att finnas  och stötta dig.
som ni har gjort för mig i alla dessa 14 år!
tack för att ni finns!
du är en av mina allra nämsta!
du är guldvärd vännen, verkligen!
jag älskar dig mest av allt anna syster nordén björkquist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0